Wypisywanie recept

Recepta lekarska jest istotnym dokumentem, który powinien ustrzec się od wszelkich błędów. Porady na temat wystawiania recept. Praktyczne wskazówki i rzadkie sytuacje.

nowe rozporządzenie w sprawie recept

2018-05-08 o godzinie 15:13:59

Ciekawa jestem opinii lekarzy odnośnie nowych zmian w ustawodawstwie w sprawie recept. Od 18 kwietnia tego roku wyłączn...

Wypisywanie recept | komentarzy: 4

recepty psychotropy

2018-05-08 o godzinie 08:50:22

rec...

Wypisywanie recept | komentarzy: 1

Czy pacjenci NIEUBEZPIECZENI mają teraz leki refundowane???

2018-05-01 o godzinie 17:28:46

Czy ktoś coś wie nt zmiany ustawy o ochronie zd...

Wypisywanie recept, Psychiatria | komentarzy: 33

Błędna recepta dotycząca leków refundowanych

2018-04-17 o godzinie 23:17:10

Witam, Ostatnio wypisałem błędnie receptę w POZ, tzn. korzystając z programu do wypisywania recept zaznaczyłem błędnie pacjenta i wypisałem prawidłowe leki (niestety refundowane) dla prawidłowego pacjenta i dałem temu właściwemu. Niestety recepta w zakresie danych p...

Receptura na 10% Żel z L-PHE (L-fenyloalanina).

2018-04-02 o godzinie 18:10:25

Dzień dobry koledzy i koleżanki. Potrzebuję recepturę na 10% żel z L-fenyloalaniny. Rozpuszcza się toto w wodzie (dlatego żel). Jak napisać recepturę na taki żel - p...

Wypisywanie recept, Dermatologia i wenerologia, Choroby wewnętrzne | komentarzy: 0

abasaglar

2018-03-16 o godzinie 16:44:23

Piątek wieczór, a tu taka "zagwozdka",czy na Abasaglar w cukrzycy wg zaśw.od diabetologa- E.13 -przysługuje refundacja?We wska...

leki na jaskrę dla seniora

2018-03-12 o godzinie 23:08:57

cosopt dla seniora (75+) dawkowanie...

Wypisywanie recept, Okulistyka | komentarzy: 9

Przedawnienie niesłusznie przyznanej refundacji NFZ

2018-03-05 o godzinie 09:11:05