Lekarze menedżerowie

Przedsiębiorczy i lekarz - te dwa słowa często łączą się ze sobą. Porady związane z prowadzeniem własnej praktyki lekaskiej, z zarządzaniem i kierowaniem gabinetem, przychodnią lekarską.

SONDA - średnia stawka kapitacyjna brutto w Twoim POZ

2017-07-12 o godzinie 19:53:59

Tym razem anonimowa sonda: ile w w waszym POZ wynosi średnia stawka kapitacyjna ? Chodzi o wartość brutto - to co wypłaca NFZ, koszty mi.in. osobowe...

Lekarze menedżerowie | komentarzy: 0

Stawki kapitacyjne

2017-07-11 o godzinie 14:15:53

Mam takie małe pytanko - ile w waszych zacnych POZ fundusz płaci per capitam? Wiem, że wyceny są w/g wag ale chodzi...

Lekarze menedżerowie | komentarzy: 3

Siedziba firmy - konieczna?

2017-07-11 o godzinie 12:17:29

Doszły mnie słuchy, że skoro mam praktykę w miejscu wezwania i pracuję jako podwykonawca, to nie muszę ...

Lekarze menedżerowie, Choroby wewnętrzne, Anestezjologia i intensywna terapia, Chirurgia dziecięca, Chirurgia ogólna, Dermatologia i wenerologia, Choroby zakaźne, Neurologia, Gastroenterologia, Okulistyka, Reumatologia, Psychiatria, Medycyna rodzinna, Położnictwo i ginekologia | komentarzy: 32

Mały czy duży ZUS

2017-07-05 o godzinie 22:16:35

Rozpocząłem pracę w ramach umowy cywilno-prawnej (praktyka lekarska) w szpitalu, którym pracowałem w zeszłym ...

Lekarze menedżerowie | komentarzy: 6

Stawki za pracę w ogłoszeniach

2017-07-02 o godzinie 03:19:39

Proszę o poradę. Dlaczego w ogłoszeniach o pracę dla lekarzy nikt nie podaje otwarcie oferow...

Lekarze menedżerowie | komentarzy: 38

REGON 14-cyfrowy

2017-06-14 o godzinie 22:00:45

Chcę zarejestrować podmiot lecz...

Lekarze menedżerowie | komentarzy: 0

pacjent ktory zglasza sie na "wyrwanie zeba"

2017-06-02 o godzinie 16:00:50