Relacje z NFZ

Narodowy Fundusz Zdrowia - największy płatnik w publicznym systemie opieki zdrowotnej. Większość lekarzy musi współpracować z wymagającymi urzędnikami, stosem przepisów i ciągłymi zmianami. Nie daj się zaskoczyć lub zostać ukarany - dyskutuj.

Pielęgniarka POZ a liczba pacjentów

2018-05-16 o godzinie 08:47:10

Czy pielęgniarka poz musi być zatrudniona na pełny etat, aby mogła spra...

Relacje z NFZ, Medycyna rodzinna | komentarzy: 19

pismo z NFZ o Uprawnienia pacjenta do pobierania świadczeń

2018-04-25 o godzinie 22:15:59

Witam, NFZ wzywa mnie do przesłania kopii dokumentu na podstawie którego zweryfikowałem prawo pacjenta doświadczeń. Oczywiście nie mam...

Relacje z NFZ | komentarzy: 9

Spółka partnerska lekarzy rodzinnych a praca w innych przychodniach.

2018-04-25 o godzinie 21:34:38

Pisałem już na podobny temat, ale ponawiam, bo okazało się, że problem jest bardziej skomplikowany. Jestem lekarzem rodzinnym, interesuje mnie wejście w spółkę partnerską i prowadzenie wspólnie z innym lekarzem praktyki lekarza rodzinnego. Chcę zachować możliwość pracy w innych miejscach, któ...

Relacje z NFZ, Medycyna rodzinna, Choroby wewnętrzne, Pediatria | komentarzy: 9

EDM

2018-04-22 o godzinie 22:23:13

Od kiedy elek...

Relacje z NFZ | komentarzy: 0

88.749 - USG przewodu pokarmowego - inne

2018-03-28 o godzinie 17:13:21

Witam. Mam bardzo proste pytanie. Czy ktoś wie i mógłby mi zdefiniować procedurę "88.749 - USG przewodu pokarmowego - inne" ? Co to za USG ? ...

Relacje z NFZ, Chirurgia ogólna | komentarzy: 4

Płacz i płać.

2018-03-22 o godzinie 13:54:34

Zawsze twierdziłem, ze nie ma ludzi nieomylnych i tylko czekać jak każdego z nas dorwą. To się doczekałem. 97zł do zwrotu za wy...

Relacje z NFZ | komentarzy: 71

Por K w POZ -gminnych ośrodkach-nie musi byc czynna 3x wtyg

2018-03-18 o godzinie 13:17:08

Por K w POZ -gminnych ośrodkach-nie musi byc czynna 3x ...

Relacje z NFZ | komentarzy: 1

Wycena endoskopii przez NFZ