Mężczyzna poszukiwany

Poznam mężczy...

19-11-2017 14:31

forum samotnych lekarzy

szukam ...

06-02-2015 12:21

A w Szczecinie są jeszcze wolne dziewczyny? :)

A w Szczecinie są je...

29-07-2017 23:14

Stażystka, Wrocek- nowość

Stażystka 25 lat, nowa we Wrocławiu, jakby miał ktoś ochotę na...

09-10-2017 01:00

Chcę poznać....

49 letnia lekarka,miła,sympatyczna chę...

13-01-2017 19:47

ŁADNA I SYMPATYCZNA DUSZA

Podobno ŁADNA I SYMPATYCZNA SAMOTNA DUSZA pozna mężczyznę tęskniącego za kobiecą miłością. Jestem cierpliwa, otwarta, chętna do wszelkiego działania, lubię nowe wyzwania, lubię dom, ale i podróże dalekie i bliskie, poznawanie nowych miejsc, ludzi, interesuje mnie nauka. Gdy jest ciepło, chętnie ...

09-11-2016 20:02

faceta..

Cześć. Chętnie porozmawiałabym z ciekawym mężczyzną ,który zahipnotyzuje mnie swoją silną osobowością, nie będzie mu przeszkadzało, że często nie ma mnie w domu, że kocha...

19-02-2017 20:18

Czy któraś koleżanka planuje wybrać się na "Botoks" ?? :)

Czy któraś koleżanka plan...

27-09-2017 11:01

ludzki system "godowy" i łączenia w pary, leki niszczące stan zakochania,monogamia a poligamia

Mała lekcja o ludzkiej seksualności w pigułce. Mam dane że niektóre leki psychotropowe wpływają na reakcje fizjologiczne procesu zakochania,łącznie z zahamowaniem tego stanu. Należy bliżej przyjrzeć się ludzkiemu systemowi łączenia w pary i jego neurobiologicznych molekularnych mechanizmach.Na m...

23-10-2016 10:03

poznam wolnego fajnego faceta

Poznam wolnego fajnego faceta, który się nami zaopiekuje, lubi dzieci i psy. Większa córka już na medycynie, młoda 14 lat, pies 9 lat, ja rocznik 72. Mogę się przeprowadzić i zmienić pracę, aby tylko ułożyć sobie życ...

31-07-2017 15:17

Szukam sympatycznego chłopaka z Warszawy :)

Naprawdę nie ma tu żadneg...

05-08-2017 20:34

Wa-Wa poznam fajnego wolnego 60 >

Wa-Wa poznam fa...

05-08-2017 20:57

Czy tu są przewidziane jakieś spotkania integracyjne???? :)

Od paru dni chodzi mi ten temat po głowie i postanowiłam napisać:) Po pierwsze:izby lekarskie czasami organizują bardzo fajne imprezy.W naszej są piękne bale lekarza,organizowane w historycznym hotelu.Swojego czasu były kuligi i znakomitą imprezą są np. zawody(np. w zjeździe alpejskim,zakończone...

22-04-2016 10:25

Olsztyn i okolice, przelokować mogę się jedynie do Białegostoku :-)

Ja się chętnię umówię do kina :-) lub do teatru. Od dwóch miesięcy siedzę w domu i uczę się do pesu, więc...

09-02-2017 09:17

Poznam;-)

Miłego sympatycznego lubiące...

25-06-2017 10:47

KURS dla SINGIELEK ???

SINGIELKI - KURS dla Was ? PEUT - ÊTRE ... Znacie "PROGRESSTERON" i "Dojrzewalnię Róż" ? Natrafiłam tam przed chwilą na takie znalezisko : 8- tygod...

12-10-2016 23:02

Szukam chłopaka!

Szuka...

02-05-2017 08:27

Szukam chłopaka

Poznam mą...

18-06-2017 15:32

Wa-Wa poznam koleżankę

Wa-wa. Poznam koleżankę wystarczy że lubi w...

20-01-2017 15:46

Poznam lekarza lub lekarza dentystę

32 letnia dentystka pracująca w Warszawie pozna lekarza lub lekarza dentystę najlepiej w wieku od ...

02-05-2017 19:10

wyjazd z dziecmi na wakacje

Moze jest ktos chetny na wspolny wyjazd z dziecmi w wakacje...

31-01-2017 19:27

Poradnik dla szukających ;)

http://gps65.prawynurt.pl/spoleczenstwo/dlaczego-zeglarz-to-dobry-kandydat-na-meza,2932.htm ...

24-04-2017 23:11

Szukam kolegi z Warszawy , lub okolic

Poznam samotnego, normalnego faceta z k...

03-04-2017 23:49

kawa we Wrocławiu.

kawa we Wrocławiu....

29-03-2017 07:58

kino teatr spacer

Witam szukam kogoś do pogadania pójscia na s...

31-03-2017 00:48

A może ktoś chce tak po prostu pogadać?

A może ktoś chce...

01-03-2017 21:14

Poszukiwany mąż

Wesoła , atrakcyjna 28 latka z Podkarpacia ...

28-02-2017 19:37

II vice - miss Polonia - wspaniała młoda lekarka daje przykład innym koleżankom jak pielęgnować i promować kobiecość

II vice-miss Polonia - nareszcie środowisko lekarskie doczekało się własnej Miss. Może to stanie się impulsem dla innych le...

17-11-2016 19:48

Kamila

Dentystka z krakowa po...

05-02-2017 10:25

bal lekarza we Wroclawiu

Czy wybiera sie ktoś z Was na bal 04.01.17 Ja chyba wyciągnę kolegę, moze zorganizuje sie jak...

27-01-2017 12:37

Stosujemy pliki cookie w celu świadczenia naszych usług. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies. Dowiedz się więcej