Brak możliwości wystawienia skierowania na test w kierunku SARSCoV-2 oraz sprawdzenia wyniku

Dzisiaj od rana nie można było wygenerować skierowania na test z platformy gabinet.gov.pl ani sprawdzić wyników wcześniej zleconych testów, co bardzo utrudniło pracę. Czy u kogoś wystąpił podobny problem, czy tylko lokalnie (Koszalin)? Zgłosiłyśmy z koleżanką rodzinną-internistką sprawę co CeZ, na e-mail: biuro@cez.gov.pl. Otrzymałam taką odpowiedź: System Zgłoszeń Centrum e-Zdrowia UWAGA: Wiadomość wygenerowana przez system. Zgłoszenie...

Komentarze (5)
Lock 8332e4c0b16aa78e829946370023970835bf19f47cc8c4ffe11a6c45d1297c3a
Dostęp do treści serwisu tylko dla zalogowanych lekarzy
Zaloguj się
Stosujemy pliki cookie w celu świadczenia naszych usług. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies. Dowiedz się więcej