Aptekarze wprowadzają w błąd pacjentów - "należy się refundowany"

Od pewnego czasu nasiliło się zjawisko wracania pacjentów z aptek z awanturami, bo "pani w aptece powiedziała, że mogę to mieć ze zniżką". Interwencja w najbliższej aptece z tłumaczeniem, że leki refunduje się wg ChPL itp. niewiele dała. Czy macie takie sytuacje? Wydawałoby się po ub. roku, że farmaceuci pojęli zasady refundacji i swoje obowiązki. A tu złe wraca. Jak uniknąć tych awanturujących się pacjentów? Może wspólnie wysmarujemy...

Komentarze (14)
Lock 8332e4c0b16aa78e829946370023970835bf19f47cc8c4ffe11a6c45d1297c3a
Dostęp do treści serwisu tylko dla zalogowanych lekarzy
Zaloguj się
Stosujemy pliki cookie w celu świadczenia naszych usług. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies. Dowiedz się więcej