Porady telefoniczne/e-mail a odpowiedzialność

Witam, Jak to jest z odpowiedzialnością za porady telefoniczne/e-mail'owe? Wiadomo, że można być asertywnym/niemiłym i nie udzielać żadnej porady bez badania i papierów, ale POZ w którym zamierzam rozpocząć pracę daje dyżurne telefony i służbowe adresy do kontaktu pacjentów z lekarzami (w czasie pracy oczywiście). Jeżeli przykładowo zadzwoni pacjent z gorączką, to mogę telefonicznie zasugerować lek bez recepty? Jaką wtedy ponoszę...

Komentarze (20)
Lock 8332e4c0b16aa78e829946370023970835bf19f47cc8c4ffe11a6c45d1297c3a
Dostęp do treści serwisu tylko dla zalogowanych lekarzy
Zaloguj się
Stosujemy pliki cookie w celu świadczenia naszych usług. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies. Dowiedz się więcej