Lekarze pracujący za granicą

Dyskusje na temat pracy polskich (i nie tylko) lekarzy za granicą. Różne aspekty. Dyskusje na temat zarówno możliwości wyjazdów jak i powrotów do Polski z emigracji. Formalności, procedury, wymagania w obcych krajach.

Nostryfikacja dyplomu, otrzymanego za granicą

2017-11-05 o godzinie 22:39:42

Dzień dobry szanowne państwo. Jestem lekarzem- chirurgiem , skończyłem medyczny uniwe...

Lekarze pracujący za granicą | komentarzy: 5

Okulistyka w Niemczech.

2017-11-01 o godzinie 19:26:58

Okulistyka w Niemczech. Czy ktoś z Was wie o wolnym...

Lekarze pracujący za granicą, Okulistyka | komentarzy: 1

specjalizacja w Hamburgu

2017-10-26 o godzinie 16:50:27

Witam, jestem zainteresowana rozpoczęciem specjalizacji w Hamburgu. Czy...

Lekarze pracujący za granicą | komentarzy: 3

Polscy lekarze w Niemczech

2017-10-26 o godzinie 16:47:32

Witam, poszukuje lekarzy, którzy pracują już w Niemczech. Zachęcam do dołączenia ...

Lekarze pracujący za granicą | komentarzy: 12

Aerztetarif

2017-10-26 o godzinie 09:09:33

Czy ktoś wie, jakie taryfy obowiązują w Niemczech, jesli chodzi o płacę w szpitalu dla specjalisty (internista) oraz płacę w Allgemeinpraxis jako lekarz rodzinny? Czy są jakie...

Lekarze pracujący za granicą | komentarzy: 4

Niech jadą... ale dokąd???

2017-10-24 o godzinie 01:02:40

Drogie koleżanki i drodzy koledzy, Zadaję to pytanie, bo z rosnącym niepokojem obserwuję to co dzieje się obecnie w polskiej ochronie zdrowia i zastanawiam się co dalej zrobić ze swoim (i rodziny) życiem. Jestem rezydentką medycyny rodzinnej w całkiem przyjemnej przychodni w mieście wojewódzki...

Lekarze pracujący za granicą | komentarzy: 51

Psychiatria Austria , Szwajcaria

2017-10-21 o godzinie 12:33:00

Witam. Czy ktoś się orientuje jak wygląda praca psychiatry w Austrii i...

Lekarze pracujący za granicą, Psychiatria | komentarzy: 12

Niech jadą !!!

2017-10-13 o godzinie 09:25:03