Lekarze pracujący za granicą

Dyskusje na temat pracy polskich (i nie tylko) lekarzy za granicą. Różne aspekty. Dyskusje na temat zarówno możliwości wyjazdów jak i powrotów do Polski z emigracji. Formalności, procedury, wymagania w obcych krajach.

Gastrologia po internie w Niemczech?

2018-05-26 o godzinie 15:40:33

Cześć. Jak wygląda możliwość specjalizacji z gastroenterologii w Niemczech i po skończeniu interny w Polsce? Straciłam już nadzieję, że uda mi się tutaj czegoś nauczyć poza wypełnia...

Lekarze pracujący za granicą, Gastroenterologia, Choroby wewnętrzne | komentarzy: 13

Jestem aktualnie lekarzem stażystą i myślę o wyjeździe na specjalizację do Niemiec

2018-05-25 o godzinie 08:12:42

Witam, jestem aktualnie lekarzem stażystą, w październiku kończę staż i myślę o wyjeździe na specjalizację do Niemiec. W związku z tym miałabym kilka pytań, byłabym bardzo wdzięczna, jeżeli ktoś mógłby podzielić się ze mną swoimi doświadczeniami i odpowiedzieć na kilka pytań 1. Kiedy najlepiej z...

Lekarze pracujący za granicą | komentarzy: 27

Praca ginekologa w Niemczech

2018-05-18 o godzinie 20:47:32

Jak wygląda praca ginekologa w Niemczech? Czy ktoś ma jakieś porównanie z...

Lekarze pracujący za granicą, Położnictwo i ginekologia | komentarzy: 3

Psychiatria w Wielkiej Brytanii, Irlandii

2018-05-17 o godzinie 14:05:43

Czy jest na forum psychiatra pracujący w UK, Irlandii, który zechcialby...

Lekarze pracujący za granicą, Psychiatria | komentarzy: 8

Praca w UK jako nie-specjalista np. SAS grade, inne.

2018-04-18 o godzinie 22:29:41

Dzień dobry, Wiadomo, że najłatwiej wyjechać do UK jako specjalista i zacząć pracę jako consultant od razu. U mnie mały problem - nie wiem czy zdąże zrobić specjelizację i zdać PES do czasu jak wejdą w życie wszystkie porozumienia i ustawy Brexitowe. W związku z tym mam pytania: 1. czy jest ...

Lekarze pracujący za granicą | komentarzy: 7

Szukam pozytywnych historii nt. powrotu do Polski :)

2018-04-15 o godzinie 19:16:40