Wynagrodzenia i zarobki

Ile mogę zarobić pracując w szpitalu a ile w poradni? Czy kolega z sąsiedniego województwa zarabia więcej? Porady i informacje na temat wysokości lekarskich wynagrodzeń.

Czy pielegniarki zarabiaja juz tyke co lekarze?

2018-07-12 o godzinie 11:43:15

Czy pielegniarki zarabiaja juz tyle co lekarze.zelektryfikowalamnieinformacja ze1600 zl podwyzki,ktora do tej pory byla dodatkiem zostanie wliczona w grupeW grupe od ktorej licza sie wszelkie pochodne w tym emerytury.W zestawieniu z praca pielgniarek na eta...

Wynagrodzenia i zarobki | komentarzy: 0

jakie zarobki na kontrakcie w AOS

2018-07-11 o godzinie 16:08:34

Proszę o odpowiedź Kolegów jak wygląda sprawa wynagrodzenia w AOS (NFZ). Jestem "zielon...

Wynagrodzenia i zarobki | komentarzy: 9

Prywatny gabinet - początki - wskazówki, przemyślenia

2018-07-08 o godzinie 15:09:10

Jakie macie doświadczenia z początkami swoich prywatnych praktyk lekarskich? Ile mniej więcej czasu zajmuje "rozkręcenie" gabinetu prywatnego ? Otwieram prywatny gabinet w niewielkim mieście (ok 10 tys mieszkanców) + okoliczne miasteczka i wioski ( łączn...

Wynagrodzenia i zarobki | komentarzy: 10

wynagrodzenie reumatologa

2018-07-06 o godzinie 12:15:30

Czcigodni Koledzy ! Czy reumatolog w oddziale narzekający na stawkę 5...

Wynagrodzenia i zarobki, Reumatologia | komentarzy: 4

Proszę o rady: Umowa...

2018-06-19 o godzinie 22:09:42

Proszę o rady: Umowa zlecenie: na jakie zapisy uważać? Co koniecznie powinno być zawarte? Czy to norma, że dla zleceniobiorcy przypisana jest pełna odpowiedzialność wobec pacjenta? Czy wystawia się rachunek do umow...

Wynagrodzenia i zarobki | komentarzy: 3

Praca na kontrakcie zadaniowym lub godzinowo- zadaniowym.

2018-06-02 o godzinie 20:22:47

Witam serdecznie. Chciałbym zapytać czy ktoś z Państwa pracował w ramach kontraktu zadaniowego lub łączonego g...

Wynagrodzenia i zarobki | komentarzy: 10

rezydentura - wynagrodzenie na zwolnieniu z powodu ciąży