Prawa pracownicze

Lekarz to również pracownik i przysługują mu takie same prawa jak każdemu pracującemu. Nowe pomysły dyrekcji? Problem ze świadczeniami socjalnymi? Forum dla osób zatrudnionych w formie umowy o pracę.

Transporty medyczne z lekarzem - brak regulacji wewnętrznych szpitala

2018-05-21 o godzinie 22:46:41

Witam. Z pewnością podobne sprawy już miały miejsce,ale zapytam: Pełniąc dyżur w Oddziale Kardiologicznym z OIOK (jako jedyny lekarz) w jednym z powiatowych szpitali na umowie cywilno-prawnej miałem konieczność przesłania pacjenta do ośrodka o wyższej referencyjności w celu podjęcia pilnego lecz...

Prawa pracownicze | komentarzy: 4

Nocna i Świąteczna Pomoc Lekarska - cwaniactwo dyrekcji

2018-05-03 o godzinie 14:12:22

Witam, jestem lekarzem rezydentem z pediatrii, dyżuruję na Oddziale Dziecięcym w jednym ze szpitali powiatowych. Szpital ma problem z obsadzeniem dyżurów w NPL (który znajduje się właśnie w szpitalu podobnie jak oddziały), zwłaszcza przez lekarzy badających dzieci (od 01.10.17 nie musi już być ta...

Prawa pracownicze, Pediatria | komentarzy: 19

Umowa o pracę a ipl?

2018-04-12 o godzinie 10:17:44

Witam. Chciałabym poprosić o poradę w kwestii zatrudnienia. Od dwóch lat pracuje w NZOZ w ramach umowy o pracę i w chwili obecnej chciałabym dodatkowo podjąć ...

Prawa pracownicze | komentarzy: 1

zejście po dyżurze a ZUS-ZLA dnia następnego

2018-03-28 o godzinie 22:53:31

Proszę o radę. Jestem na dyżurze od 15:35 do 08:00. Coś mnie rozkłada od kilku godzin, chrypa straszna, kaszel. Nie wiem, jak będzie jutro. Jutro po zejściu z dyżu...

Prawa pracownicze | komentarzy: 0

Część lekarzy NIE będzie mogła dorabiać

2018-03-11 o godzinie 09:43:58

Część lekarzy N...

Prawa pracownicze | komentarzy: 13

2 lata niedyżurowania. kiedy i jak odrobic??

2018-03-06 o godzinie 18:54:15